Równoważenie czakr jest proste!



Czakry lub czakry są ideą, która pochodzi od Wschodu, szczególnie z Indii, wierzenia.

Zwiększanie i równowaga: praktykowanie wdzięczności - prowadzenie księgi wdzięczności. Czy dziecko wewnętrzne "działa - cokolwiek kochającego i wspierającego własne dziecko, kładzie większy nacisk na spędzanie dobrego czasu z sobą i bliskimi. Pamiętaj, że nikt nie kończy swojego życia i nie chce pracować więcej godzin. Jeść i pić zielone potrawy. Umieść anatomiczną torebkę wzmacniającą Anahata Chakra na przedniej i / lub tylnej stronie klatki piersiowej.

Chakrologia jest neologizmem czasami zatrudnianym przez praktyków medycyny alternatywnej lub ezoterycznych filozofów do badania czakr. Istnieje wiele różnych chakrologów, niektóre z nich opierają się na starożytnych indyjskich hinduskich tantrycznych tradycjach hinduskich, interpretacjach New Age lub zachodnich analizach okultystycznych, a także starożytnych greckich i chrześcijańskich odniesieniach. Chorwacki ezoteryk filozof i fizyk Arvan Harvat zauważa, że ​​bardzo trudno byłoby stworzyć jednolitą spójną naukę czakry, która zintegrowałaby wszystkie elementy różnych obecnych chakrologii.

Możesz się zastanawiać, w jaki sposób możemy wiedzieć, że czakry istnieją, jeśli nie możemy ich zobaczyć. Jest to ważne pytanie i jedno, że nauka nie znalazła jeszcze trudnej odpowiedzi. Było to trochę skoku dla mnie jako osoby naukowej, która mogła zrobić, kiedy zacząłem uczyć się o leczeniu chakry. Jestem naukowcem, a nie filozofem jest opór, którego ego rzucało się na mnie, gdy zacząłem badać, czym była zupełnie nowa granica dla mnie.

Ważniejsze jest jednak to, że sama tradycja traktuje teksty biblijne jako nieomylnych i ludzkich autorów jako niematerialne, dlatego ironicznie jest to, że współczesni jogini funkcjonalnie traktują system 7-chakra Puriśndandy, który został objawiony przez Boga. Osobiście nie jestem pewien, że cokolwiek napisane słowami można uznać za nieomylne, ale jeśli chcesz czcić nauczanie jogiczne, jak objawione przez Boga, bardziej sensowne jest to zrobić tekstem, który tak naprawdę twierdzi, że jest taki - jak oryginał Pisma tantryjskie (złożone przed 1300).


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dowiedz się więcej o 7 czakrach Jak funkcjonują

Czakry muszą wypoczywać